26 Temmuz 2009 Pazar

Pediatrik Astim Belirtileri

Hemen hemen bütün çocuklar dünyadaki birçok hastalıklardan dolayı en az bir kere doktor kapısını çalmışlardır. Ancak dünyadaki çocukların %12 si bu kdar şanslı olmayabiliyor. Bu çocuklar bazı bazı hastalandıklarında bünyeleri onu direk astıma çevirmektedir. Astımın nedenleri arasında çoğunlukla aileden gelme yer almaktadır bazı durumlarda ise çevresel faktörler de astıma sebep olabilmektedir.


Yaş 5 yıl daha az çocuklarda Diagnosing çocuk astım çoğunlukla veliler gözlemler temel alınarak yapılır ve bu nedenle bir çok şey, bir ana bir doktor çocuğu alarak bakmak zorunda olacaktır.

Ne yazık ki, çocuk astım sorunum demektir yapardın diğer çocuklar gibi çevreyi keşfetmek mümkün olmayan. Örneğin çocuk astım bir çocuğun çektiği soğuk her zaman hissedeceksiniz o bir oyun ve bir çok oyun yer almayacağız. Ayrıca büyük olasılıkla kolay ve yorgun olacak bir öksürük uygun veya wheezing önlemek için şeyler yapabilirsiniz. Eğer çocuk bu davranış ilgi çekici haber, o muhtemelen bazı solunum sorunu yaşıyor. Bu nedenle en iyisi bir çocuk doktoru ve çocuk için ediyorum.

Padiatric astım birçok maddeler tarafından tetiklenir alır. Bazı örnekler alerji veya benzeri mites toz, polen, hamamböceği ve kalıp tetikler nedeniyle nedeniyle vardır. Bu kadar anne babalar için çocuk o yasak olduğundan emin olun ve alerjisi var olduğu bir astım krizi tetikleyebilir herşeyi başvurun. Pediatrik astım ya düzeltmek veya çocuklarda daha da kötü bir şeydir. Birçok çocuk hastalığı outgrown ancak bazı zamanlarda büyük onu geri alacaksın. Eğer çocuk astım tam tedavi edilebilir bir şeydir Bu söylemek zor, ancak güvenlik kesinlikle tıbbi işlem yapmamıza yardımcı olur. Çocuk astım bir çocuk yardım etmenin en iyi yolu ona hastalık hakkında, onları, doğru ilaç almak ve bunların keyfini izin ne olduğunu anlamak için normal bir hayat yaşamak mümkün olma.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder